dilluns, 26 d’octubre del 2009

Qui ets tu?


L'altre dia, a classe de Comunicació oral, escrita i digital vem fer una activitat molt interessant i a la vegada divertida. Cadascú de nosaltres havia de fer una fotografia que descrivís a un company, triar un peu de foto i exposar el perquè de la seva eleció davant de tota la classe.
Jo, sincerament, no tenia gens clar què portar ni com fer-ho perquè fos diferent, en el sentit que la persona descrita no ho pogués endevinar fàcilment.
L'Eduard Muñoz va ser l'escollit. Vaig decidir descriure'l a ell perquè va ser la primera persona amb qui vaig parlar a la universitat i trobo que em donava molt joc. A casa, tot rumiant quina foto fer, vaig veure el meu "llum de llegir" i em vaig il·luminar. L'Edu és una caixa de sorpreses, no saps mai per on et sortirà, i vaig pensar que la sanefa entortolligada de la làmpada descrivia molt bé aquesta caracteristica seva, però a la vegada, vaig decidir encendre el llum perquè, en el fons, està com un llum i sempre sap com prendre't un somriure.
L'Edu és una persona oberta, de la broma, amic dels seus amics i propera a tothom. És gairebé el pare de la classe (com va dir ell), és altot i prim. Porta un "piercing" en un costat del llavi i això fa que et fixis més en la seva barba de "dos dies" que sempre duu.
Penso que aquesta va ser una dinàmica molt bona per a un grup com nosaltres perquè potser només et relaciones amb uns quants de la classe i amb la resta ni t'hi has parlat. És per això que em va agradar conèixer més a fons algunes persones des d'un punt de vista extern, tant per elles com per mi.
Em vaig divertir molt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada