dijous, 12 de novembre del 2009

Laboratori ComSoc


El passat dimecres vem acabar de fer totes les presentacions dels programes on line que ens podien ser útils.
L'últim va ser el Traductor de Google, eina molt interessant ja que pot traduir pàgines web i texts sencers a més de 50 idiomes diferents. Però el programa que m'agradaria destacar és un altre. Es diu Laboratori ComSoc i el van exposar el Jordi Mur, el David Sánchez, l'Eduard Muñoz, l'Eduard Lopez i el Josep Fosalba.
Al blog del Jordi Mur hi ha una entrada referida a la presentació i també hi podem trobar la mateixa presentació. Vull destacar aquesta entrada ja que tots o la majoria de nosaltres hem fet el treball de recerca i desconeixíem el programa totalment. No copiaré la informació que donen a la presentació, simplement dir que és una web ideada per ajudar als alumnes de batxillerat a fer el treball de recerca i que disposa d'un bloc de dubtes, idees per a nous treballs, recursos per a una bona presentació del treball, simuladors interactius de les diverses assignatures, etc.
És curiós perquè, just la mateixa tarda del dia que vam fer les presentacions, em vaig trobar un amic meu tot estressat perquè ha d'entregar el treball de recerca el mes que ve i hi ha informació que no troba per enlloc. Llavors jo li vaig explicar la presentació d'aquest grup de nois i li vaig recomanar la pàgina perquè segurament trobarà el que busca.
És per això que penso que és un dels programes més interessants i útils que es van exposar l'altre dia i els seus components han mostrat interès per saber si s'han explicat bé i han fet un formulari que trobareu al blog del Jordi també.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada