divendres, 9 de desembre del 2011

Entrevista estudiants UOC

L'altre dia vaig rebre la trucada d'un company preguntant-me si em podia fer una entrevista.
Abans de respondre vaig voler saber de què tractava ja que s'havia de grabar i al final obtenia un videomuntatge que havia d'entregar a la Universitat.

L'entrevista girava entorn les xarxes socials i l'educació.
Em va dir que va pensar en mi ja que alguna vegada haviem comentat la influència d'internet de cara als nens i nenes i com que sabia que jo feia l'assignatura de UDTIC dins el grau d'educació primària va creure que seria interessant fer-me-la.

Ell estudia per la UOC i el tema de les relacions a través de la xarxa és un dels fonaments d'aquesta Universitat.

Algunes de les preguntes que em va fer giraven entor a l'ús que li donem a les xarxes socials i quines eines i recursos utilitzem en més freqüència.

Em va donar l'oportunitat de poder explicar què és un PLE, ja que nosaltres n'hem elaborat un i que és una eina força interessant quant treballes molt en relació a la xarxa.
Va quedar parat quan li explicava i li va agradar molt que pogués fer aquesta aportació a l'entrevista.

Em va resultar curiós que no coneguessin aquest concepte ja que treballant a través de la xarxa el primer que haurien de saber és com es distribueixen i en què consisteixen els Entorns Personals d'Aprenentatge.

No sé si m'arribarà o no el treball final, de moment només vaig poder veure la meva entrevista i la veritat és que va quedar prou bé i em vaig adonar que realment, si ets capaç de relacionar allò que has estudiat amb una pregunta que et fan a l'atzar és perquè aquell concepte t'ha cridat l'atenció i l'has incorporat en els teus esquemes mentals, per tant, relacionant-ho amb les diverses teories de l'aprenentatge que vaig esmentar anteriorment, has dut a terme un aprenentatge significatiu.

1 comentari:

  1. Anna, m'ha agradat que hagis volgut compartir aquesta experiència a través del teu blog.

    ResponElimina